måndag 3 juni 2013

En fantastisk helg!

Jag hade en underbar helg! Lördagen berättade jag ju om. Och söndagen gick i samma spår.
På förmiddagen var jag och Kian och hjälpte min moster att plocka sten på blivande gräsmattan, hennes önskade födelsedagspresent. Sen klippte jag gräs et här hemma och kapqdemch staplade ved. Och gonny med. Så nu har vi kommit lite längre. Helt underbart!
Jag var så svettig igår  ich det blir jag nästan aldrig sä jag var jätte nöjd. Ikväll har jag latexat och målat lite i köket. Funderar på om jag ska ta mig till ikea imorgon eller inte.... mina vänner kommer hit på onsdag och en del av mig vill ha allt klart då medans en annan del av mig vill fundera lite till.

Imorgon ska jag tok jobba hel fokuserat hela förmiddagen. Räknar iskallt med att hitta ett grymt flow och jobba undan massor. För jag ligger efter såhär i högsäsong och det gillar jag inte. Imorgon ska jag jobba ikapp. Hoppas jag.

Bjuder på en bild på min sötnöt från igår, med jobbar kläder på.
Sötnöten har för övrigt kissat på pottan 3 mornar i rad nu. Det är enbart för att jag sätter honom där så han är absolut inte ens lite torr. Och det är inte en super seriös satsning från mig heller. Men på morgonen är det ju så lätt att bara prova och det är roligt. Och det tycker han också. Skiner som en sol när han ser stt det är nåt där i pottan. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar