lördag 1 juni 2013

Lördag i soffan

Rent hus. God mat i magen. Sovandes sötnöt. Vad mer kan man önska en lördag som denna?
Idag har jag och kian cyklat till (min) farmor och hälsat på. Haft möte med valberedningen (mest jag för kian somnade). Plockat ut grejer ur kians framtida rum och skurat huset. Lax stod på menyn men den fick göras  ugnen eftersom det regnade rätt rejält precis då.
Men nu är köket rent igen och jag ska slappa i soffan. Om jag inte kan övertala conny att vi ska rensa lite mer i kians rum. Men just nu ligger han i sänger och sover med kian. Hans läggningsmetod är inte speciellt lik min....

1 kommentar:

  1. Hej fina Frida :)
    Låter som ni har det bra. Härligt för Kian att få vara hos sin mormor lite till innan förskolatiden börjar. Och vad härligt för henne att få tillbringa dagarna med sitt barnbarn :)
    Kramisar från frumotherwoman, Ninis!

    SvaraRadera