fredag 20 maj 2011

Dags att sova

Ännu en vecka har passerat. Vi har högsäsong på jobbet. Jag har målat om i matrummet. Vi har fått en tid til gyn för första samtalet i ytredning om varöfr vi inte blir med barn. Denna helg har jag jour. Och jag har just suttit och tittat och sorterat bland bilderna från bröllopet.
Tiden går!

Och nu slog jag just iväg en insekt som flög förbi. Vi har nå små röda flygfän i huset. Sett flera stycken i veckan. Trodde det bara var en först och brydde mig inte. Men nu börjar jag märka att dem är flera, så nu måste jag göra nåt åt dem. Conny var lite orolig att vi kanske har fått en fukt skada.. Det vore ju INTE så bra!

Nu skia jag nog krascha i säng. Hoppas du har en härlig fredag kväll... natt! =)

1 kommentar:

  1. Visst är det tråkigt att få gå och utreda varför inget händer, men det är ju ändå något positivt tycker jag.
    Ni kanske får en anledning till att inget vill fastna och då vet ni ju det. Och vet vad ni ska göra för att göra det rätt liksom ;)
    Väntar på lite bilder :)

    SvaraRadera