måndag 30 april 2012

It's been a year!!!

För ett år sen stod jag längst fram i kyrkan.
Vacker klänning, fina blommor och stilig man. 
Släkt och vänner på plats. Rolig fest och god mat efteråt.
Vad mer kan man önska?


Årsdagen kommer inte att firas så speciellt dock. Vi ska hem till Sara. Jag och Sara har bjudit dit massa folk. Det blir grillning och brasa och trevligt umgänge. Så det blir trevligt och gott, men vi hoppar över den romantiska "tindra-med-ögonen" biten, det är inte riktigt vår stil! :-)

Det var länge sen jag skrev, ibland bara blir det så. Under tiden har min favorit bloggare kommit tillbaka till cyberrymden!
Och jag har bokat tid för dop. Japp, lillprinsen kommer att döpas, efter mycket velande fram och tillbaka. Conny är inte överglad, men har godkänt det. Det blir dock inte i kyrkan, så en liten kompromiss bjöd jag på!
Just nu är den största frågan vilken dopklänning vi ska ha. Eller dopKLÄDER som jag säger när Conny är med. ;-)
Klänningen som jag, mina syskon och Saras knoddar dötes i hänger i Saras garderob.
Klänningen Conny, hans syskon, kusiner och syskonbarn döpts i hänger i hans systers garderob.
Den på Connys sida är sydd av hans mormor (som nu är död) och de har broderat in namnet på de döpta. Så jag var helt inställd på att vi skulle ha den. Men så när jag tittade på den och pratade med hans syster så fick jag känslan av att hon kanske inte var så sugen på att "låna ut" den. Även fast den egentligen inte är hennes... men ändå. Så nu vet jag inte. Så ovanligt - jag har nåt att grubbla på!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar