onsdag 18 april 2012

Tölt

Mammalivet, arbetet, träningen, hästen. Ja, allt känns topp!

Jag har varit på gymet igen, själv med Kian denna gång. Planen var att han skulle sova under tiden men han vaknade direkt när jag parkerade bilen. Men han satt glatt och tittade på mig när jag tränade. Det trodde jag aldrig! Sötunge!
Får se hur det går nästa gång...

Förra veckan tog jag ju min första ridtur - och idag min andra. Kian somnade så jag bad mamma passa honom en timme medans jag gick ut och borstade och tog mig en sväng. Barbacka. Töltandes. Smile!
Mamma min bor nämligen typ 100 meter från stallet, så hade han vaknat hade jag kunnat vara tillbaka på 10 min. Men det gick bra och det kändes härligt att få komma ut en sväng.

Jag har hälsat på på jobbet och hittat några små uppgifter att ägna mig åt. Och imorgon ska jag och Kian åka på ett litet möte. Haha! Chefen tillika Kians morfar ska med, så blir han grinig kan jag gå ut. Men jag hoppas att det ska gå snabbt och att han kan sova som en stock under tiden. Eller vara på sitt snällaste och gulligaste humör!

Känns väldigt bra. Att vara tillbaka, i den verkliga världen så att säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar