fredag 19 april 2013

Mera vår

Min fina prins i vårkläder. Och det är ju så roligt att få gå själv på vägen!!
Coolaste killen här i skogen med sin fina skinnjacka, som jag fyndade på en loppis förra året. 50:- så jag chansade på att storleken skulle funka och det gjorde den!
Vi måste däremot köpa regnkläder. Har inte bestämt om vi ska ha fodrade eller inte. Men jag tror vi satsar på inte fodrade. Lättare med ett lager till tror jag. Kanske....
Och så vill jag verkligen fixa (läs FÅ fixad) min cyckel så vi kan cykla! Och fixa tomten. Och lite annat. Mycket vill och mycket fixa. Men allra mest lathet. Vi tar det en annan dag liksom!
Ikväll har vi varit och firat Gustav. Världens finaste Gustav! Stora pojken. Så snäll och go. Hoppas Kian också får så fina sidor.

2 kommentarer:

  1. Det är ju så häftigt när man kan GÅ bredvid sin lilla prins. De blir så stora!!! Jag har också massa saker jag vill fixa. Trädgården står på önskelistan här också!! Tänk om man hade obegränsat med pengar och tid!!

    SvaraRadera
  2. Åh moster sötis så STOR han är!! Snart lika stor som Gustav....

    SvaraRadera