måndag 8 april 2013

Resan i sig

Var underbar! Det gick så himla bra och Kian var så snäll! Trots att han uppenbarligen var sjuk...
Vädret var fint, men ganska blåsigt två dagar. En dag var vi på Loro park och såg fina djur. Bla späckhuggare och delfiner - i love!
En dag lämnade vi kian med mamma och pappa för att följa med sara med familj på ett vattenland med rutchbanor. Det var super skoj! Och jätte nära så vi var bara borta ett par timmar. Vi hade tänkt åka till Teide (vulkanen) men det blev inte så.
Sol och bad i lagom dos. Jag ville inte bränna mig så jag solade smart och försökte så gott vi kunde att hålla kian i skuggan. Så det blev en del promenader och strosande i affärer också. Jag köpte ett par fina skor och conny en klocka.
Maten var bra och att hyra vagn på plats var guld!!!
Jag hoppas få tillgång till de andras bilder också så man får lite mer. Har en tanke på att sammanställa alla i en fotobok till mamma och pappa som tack. Det tror jag skulle va kul och fint!

1 kommentar:

  1. Låter helt underbart skönt. Tråkigt att Kian vart sjuk!

    SvaraRadera