onsdag 8 maj 2013

Ännu en bra kväll

Det märks att maj är här. Shittus va mycket förfrågningar vi hade på jobbet idag! Jätte skoj och skönt, var lite oroligt en stund där när vi inte hade så mycket bokat. Men lite ovant. Blir nog till att jobba i stort sett varje dag nu under maj, vilket jag väl iofs räknat med. Men kanske kan sluta tidigt nån av dagarna i alla fall. Troligen fredagen när mamma oftast kör mer. Vi får se.
Har blivit erbjudna plats på den förskola vi önskade. Känns kanon! Ska bara kolla upp när vi ska skola in så det funkar med semestrar och så på jobbet. Men nån gång i Augusti blir det är det tänkt.
Imorgon är det ledigt och jag ska städa! Plocka ut och undan mattorna, vi brukar inte ha några mattor under sommarhalvåret. Lättare att hålla rent med vovve.
Altanen plockade vi iordning lite idag och elektrikern har äntligen börjat med connys kontor. Så snart kanske conny kan börja med kians rum!
Eftersom vi hade en oxfile att grilla så bjöd vi hit connys mamma och lillebror på spontan middag. Jätte trevligt! Det var länge sen vi sågs och kian var mycket mera framåt än han varit tidigare. Sträckte armarna mot sin farmor och satt i knät. Babblade glatt.
När det var dags för nattning gjorde jag som igår efter 20 minuter så sov han!

Nu ska jag skriva en lista på saker jag vill ha gjort imorgon. Jag vill få fint här hemma nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar