söndag 19 maj 2013

Nu är det sommar!

Eller i alla fall riktigt varm och skön vår! Igår var det super härligt här hemma och mot kvällningen kom connys familj hit på grillning. Härligt att se kian med släkten. Pratar och charmar och sitter i knät.
Conny har målat/oljat altanen i veckan så den är mörk och snygg. Och så har han en ny grill. Jag säger han, för mitt intresse för själva grillen är ganska begränsat. Men den är fin och köttet blev gott. Så det blev bra. Och kartongen var så stor att kian fick en koja som jag och kian fixade till igår.

Idag har jag klippt gräs. Inte våran kuperade så kallade gräsmatta. Nej nej, den får vi nog ta med trimmern även i år. Men OMRÅDETS gräsmattor. Ca 5 timmar av mitt liv. Hrmpff..... men men. Nu är det gjort så nu behöver jag inte bry mig på hela året. DET känns skönt!
Nu är det hockey på tv och sen sömn på schemat.
Tänker fortfarande på det här med träningen. Vet inte hur jag ska göra. Känns som att det fattas nåt för att komma igång igen. Och därför kanske det får vänta. Om jag inte hittar det... vad det nu är... som fattas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar