söndag 21 juli 2013

Imponerad

Min son är smart. Eller... det kan också vara så att jag har för låga tankar om honom...
Idag när han letade efter jordgubbar så sa conny "det finns nog inga kvar för det är för torrt". Då sprang Kian in i huset och hämtade sin vattkanna och sa "batta!"
Inte trodde jag att en så liten kunde göra en sån koppling! Och talet är verkligen på gång nu. Det kommer mer och mer och det är ofta han säger nåt som vi inte förstår men som han säger om och om igen och tittar på oss som att han tänker "men jag säger ju xx!"
Tror att han har nya tänder på gång också för han dregglar en massa och det har han inte gjort på jätte länge. Än så länge är det fyra uppe och två nere.

Imorgon börjar jag jobba igen. Och det känns helt okej! Just precis nu har jag en massa hopp och positiv inställning inför framtiden, det blir bra! På nåt sätt. Helt ärligt så är en anledning till den känslan att jag tänkte igår "det är bara ca 6 jour veckor - sen är det jul!" Och sen sex till så är det semester igen.
Bara 30 sidor kvar i min bok. Den är bra! Och sen ska jag börja med nästa. Sen måste jag köpa den sista. Om du har missar det sp är det 50 nyanser jag läser. Bara lite efter alla andra.
Sen har jag Viveca Steens senaste bok att lyssna på. Härligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar