söndag 7 juli 2013

Bara så

En vän är sjuk. Det känns i själen och finns i mina tankar hela tiden. Mer än så skriver vi inte om den saken idag.

Det är exceptionellt varmt här i sovrummet idag. Och öndå han jag vädrat med korsdrag i flera timmar! Jag räknar med dålig sömn för egen del.
Dagen har spenderats på mammas altan. Luften gick helt ur mig i morse efter ett par samtal och jag kände att en dag hos mamma och pappa var vad jag behövde. Och så var det! För sen kändes det bättre och nu är det snart måndag. Jag är trött efter all tid i solen men först ska jag skriva lite här och surfa lite på ikea.
Igår var vi med Connys familj och spelade brännboll. Så j*vla kul! Och det bästa av allt: jag träffade med runda racket OCH GJORDE ETT FRIVARV! Mitt första. Jag trodde knappt det var sant. Visst, var det inte en jätte lång bana, men det var ändå ett frivarv.
Jag har börjat läsa 50 nyanser av honom. Äntligen! Och den verkar bra men jag har inte kommit så långt än. Det ska precis dricka kaffe....

1 kommentar:

  1. Ja, dricker kaffe är inte direkt vad de gör i resten av boken ;)

    Massa kramar och kärlek.

    /Lina

    SvaraRadera