söndag 14 juli 2013

SemSester

Ja, det är ett litet internskämt för ett av mina bedårande syskonbarn sa så.
Och appropå deg så snackar vi nu dagar, DAGAR, tills jockes lilla troll kommer till världen! Visst, det kan ta en hel månad till. Men inte mer. Så häftigt!

Jag har nu semester i en vecka, om inget oförutsett händer eller om de får för mycket att göra på jobbet. Då blir jag inringd. Men planen är en vecka. Och det känns skönt! Förväntar mig en rätt jobbig höst på jobbet så det gäller att njuta nu medans jag kan.
Så skönt när man vet att man ska vara ledig. Som igår ställde jag mig och plockade ögonbrynen. Inget jag gör ofta kan jag säga. Och nu vill jag inte sova. Vill inte missa den här tiden, haha. Det kommer jag ångra imorgon för jag anar att Kian inte tänker respektera min semester och sova till nio. Men det struntar jag i. Just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar