torsdag 8 augusti 2013

Instagram

Idag har mycket av smärtan släppt. Så skönt! Jag tyckte att det var så konstigt att jag fortfarande hade så pass ont.  Men nu känns det bättre. Och imorgon ska jag ta bort förbandet. Lite läskigt tycker jag. Jag har ju ingen erfarenhet alls av sånt här. Men efter den här sommaren känns som som att jag kommer ha lite bättre koll på sårvård.. först knäna å nu magen.

Hade extremt tråkigt idag så nu har jag ett instagram konto.  Frid_is   (förstås)   mest för att jag vill kunna följa andra, så jag vet inte än hur aktiv jag kommer va. Men nu har jag det i alla fall.

Ligger och lyssnar på ljudbok och regn. Så nu måste jag upp å kissa. Sen hoppqs jag att slummern slår till. Så himla härligt att somna till saga! ;-)

2 kommentarer:

  1. Har gjort en förfrågan på Instagram!! Jag heter malmrosahlin!

    SvaraRadera
  2. Hej fina du!
    Trist att varit med om en X. Jag hade det innan jag blev gravid med trean.
    Kul dock med instagram. Jag heter fruwiklund
    -Ninis-

    SvaraRadera