torsdag 1 augusti 2013

Slut på del två

Imorgon måste jag köpa den tredje boken!

Kian ligger och snörvlar i sin säng. Lite snorig. Han har sovit lite dåligt så det återstår att se om det är tänder på gång eller bara förkylning.
För en gångs skull är jag sov-redo före klockan tio. Jag räknar nämligen med dålig sömn i natt... dels pga Kians dåliga sömn.
Men i natt ska nog ingen leksak väcka mig iaf! Klockan ett-två i natt stod jag nämligen (inte mycket klädd) ute på altanen och skruvade ur batterierna ur Kians sparkbil. För den spelade. Flera gånger. Vet inte om det var ett litet spökbarn som ville leka eller en knasig mojäng. ;-) Men utan batterier så störde den inte längre mig i alla fall!

Snart är det helg. Den inleds med tjejkväll imorgon. Sen skulle vi spela brännboll med Connys familj på lördag men det verkar bli lite lite folk.
Och ingen Lill-kusin än. Jag väntar med spänning på att bli faster! Imorgon är de beräknade, så när som helst nu!

1 kommentar:

  1. haha komiskt att de är beräknade 2/8 + träffades på kryssning. exakt som mig och henrik ;)

    SvaraRadera