torsdag 29 augusti 2013

Uppdatering

Idag var det så dags för ännu en undersökning i uppsala.
Fick en isländska* som var trevlig och duktig. Kändes det som. Efter att hon undersökt gick hon för att prata med överläkaren som kom med tillbaka för att undersöka han med.
De kom fram till att nånting verkar vara kvar där inne. Så nu fick jag en tablett som ska hjälpa kroppen att få ut det.
Nästa vecka ska jag tillbaka igen och då hoppas jag att det ser bättre ut. Annars måste det till nåt annat... men det hoppas vi att jag slipper!

* Läkaren som sydde mig efter förlossningen var också isländska. Lite lustigt för jag hade inte gissat att det finns så många isländska läkare på akademiska liksom men jag lyckas få dem. Kanske är ödet!

Tabletten var en av de man tar vid medicinsk abort (då tar man två). Så efter nästan ett halvt kejsarsnitt och nästan en halv abort så vore det tusan om den här graviditeten inte skulle ge med sig....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar