fredag 17 juni 2011

Inte än...

Nej. Jag känner mig inte riktigt redo att skrvia om det än...

Den här veckan har det verkligen varit fullt upp!
Jag gick upp 3 i Måndags, kom hem 20. Tisdag var det vanlig dag med arbete 8-17. Onsdag start 5 slut 17. Torsdag lika så. Och idag 8-17. Det är skönt med helg nu!!!!!
Vi har påbörjat nytt arbete och jag har varit ansvarig för att instruera alla. Trevligt, men tungt med så långa dagar! Men nu är de flesta upplärda, och nästa vecka är det midsommar!
Har ingen aning om vad vi ska hitta på än... Men vi får väl se... Jag är lite sugen på att låa mammas husbil och åka iväg nånstans.

Imorgon blir det dubbla kalas och kanske lite ridning. Hoppas fortsätta på att fixa lite här hemma. Det har varit stökigt länge nu och jag blir så glad av att städa. =)

1 kommentar: