lördag 4 juni 2011

Tidig start

Sommaren är här. Värmen är här.
Det är underbart! Och tidigt!
Jag vaknade 04.29, trodde att Conny hade försovit sig, men han skulle inte upp förrän 5. Nu har han åkt oh jag har slösurfat en stund. Tror jag ska ge upp och försöka hitta mig lite frukost.

Dagen är tänkt att spenderas i trädgården med flytt av häckplantor.
Jag började i torsdags oh det var roligt!
Vet inte ännu om jag gjort rätt, dem kan ju dö inom några dagar. Men det är faktiskt en risk jag är villig att ta. Den är ju gratis. Och ska bara flyttas ett par meter. Om den får stå kvar där den står nu kommer den dö i vilket fall eftersom vi ska fäll träd sen, ch då kommer häcken att bli mosad. Så det blir till att rädda det som räddas kan.

Eftersom jag är vaken så tidigt så kan jag tånka mig en tidigt morgonridtur också. Eftersom det redan är soligt och fint anar jag att det kommer att bli varmt idag okså. Och då blir det antingen ngen ridning alls eller före eller efter den värsta värmen. Och då passar jag ju helst på nu, när Conny ändå är borta.

Ha en härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar