torsdag 21 juli 2011

Bara några timmar kvar till fredag. Några fler timmar tills Conny kommer hem.
Idag saknar han mig. Lite extra alltså. Det är mysigt. Han ringer och jag hör på hans röst att han vill vara här hos mig.
Precis som jag känner!

Idag har jag gått 10 fulla veckor (enligt sista mens) alltså är 1/4 av min graviditet avklarad. Det är inte längre ett embryo utan ett foster som är ca 4 cm lång. H*n har tår och kommer i veckan att lära sig gäspa.


Jag mår fortfarande bra. Blir lite trött emellanåt. Och hungrig ofta. Men jag äter mindre portioner men oftare så går det bra.
Idag provade jag att ta en ridtur igen. Sist jag red, ca en vecka sen tror jag det var, så fick jag jätte ont i magen. Plus att jag ju varit så trött och illamående. Men idag blev det en tur och det gick bra. Så lite till ska jag nog hinna rida innan jag måste kasta in handduken.
Men jag tar det försiktigt - förstås!

1 kommentar:

  1. Såklart man tar det försiktigt när man har dyrbar last ;)
    Kramisar från Ninis!

    SvaraRadera