fredag 15 juli 2011

Borde döpa om bloggen....

... till kanske Frida - den senaste tiden.
Jag har varit extremt fattig på inlägg och nån bra bortförklaring har jag inte.
Men ni kan få några dåliga om ni vill:
Jag har varit trött och lite illamående den senaste tiden.
Conny har min dator med sig när han jobbar borta i vekorna och jag gillar inte att skriva på hans.
Ja, som sagt... några dåiga var det!

Förhoppningsvis blir det bättring på detta snart igen.
Jag har fått lite nya symtom! Förra veckan var jag extremt trött! Sov bort nästan hela min första vecka av semester - värdelöst.
Denna vecka har jag haft svårt att få i mig mat. Hungrig men blir mätt så fort jag ens ser maten på tallriken. Så många små må har det blivit.
Igår mådde jag äntligen lite bättre och fick lite gjort här hemma. Både städning och tackkort från bröllopet. Känns bra!
Nu ska jag göra mig iordning för att åka och fika hos min fina vän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar