söndag 20 mars 2011

Inte så kul...

... när helgen är slu och det bara är timmar kvar innan sambon ska åka igen.
Helgerna går alldeles för fort och tiden vi får tillsammans är minimal känns det som.
Ja, lite gnällig är jag nu. Men det känns lite tungt!
Som tur är så handlar det om 25 mil och bara "några" dar i veckan. Finns ju folk som är isär i månader och inte ens kan höras varje dag. men å andra sidan så har väl dem flesta sin bättre hälft hemma vaje dag, så lite synd om mig är det nog ändå. ;)

Igår var det sex veckor kvar till vårt bröllop! Och jag kom på mig själv med att titta på klockan flera gånger och tänka "om sex veckor är jag på väg till frisören" eller "om sex veckor står jag framme vid altaret" !!!
Så häftigt!

Vi har tagit några till beslut och fått in några till svar om att komma eller ej.
Just nu väntar vi svar från 3 inbjudningar = 5 vuxna och 3 barn. Få se om de vill/kan komma eller ej.
Men just nu är det iaf 55 vuxna som tackat ja.Det blir 10 barn, mina 9 näbbar och en liten knodd. =)
Näbbklänningarna är klara och hänger hemma hos mamma.
Jag har sytt flugor till pojkarna, ska bara sy på resår så är dem klara.
Jag har varit hos frisören en andra gång och det känns jätte bra. Hon är toppen och håret blir super fint!
Vi (läs jag) har valt en sång som ska spelas i kyrkan. Vi har lyssnat och letat tillsammans men Conny ville mest ha rocklåtar... Och vi hittade ingen som jag tyckte var tillräckligt fin. Men jag hittade en svensk balad som Conny också tyckte var fin, så den får det bli!
Sara Löfgren "Alltid" (Du och Jag)  jag tycker den är himla fin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar