tisdag 24 juli 2012

Fräsch!

Idag har varit en bra dag! Jag besökte gymet och det kändes kanon! Körde bröst, axlar och lite mage. Lite ringrostig efter flera veckors vila men inte så lång att jag hunnit tappa styrka.
Sen körde jag lite mini spa på mig själv.

Och för att toppa dagen åt vi köttgryta med ris till middag. Mums! Smakar precis som mammas, jag är grym på det!
Och väldigt ödmjuk.......

Kians röda prickar på kinderna har blivit bättre sen Conny smörjde med inotyol. Jag tycker att det är en rumpsalva, men det funkar ju så då är jag på!
Så idag fick han smaka lite mera ris och så fick han lite päronpure. Fel jag vet. Sötsaker så tidigt. Men det sliter jag i. Det kändes rätt och han gillade det. Och han fick bara pytte lite.

Haha. Conny är så rolig. Läs: hopplös. Kian grät nyss i sömnen så vi gick dit för att stoppa i nappen. Men Conny har inte lärt sig att öppna ögon inte alltid behöver betyda vaken så han pratar med honom. Jaja, söva om gick iaf snabbt denna gång!

Och nu kommer bilderna bli helt fel igen. Men jag fattar inte djur jag ska göra så det får bli så....



1 kommentar:

  1. Alfons har oxå mycket prickar på kinderna. Ska testa salvan. Ang huset så har vi anlitat egna hantverkare, men alla är auktoriserade och har försäkringar så det är lugnt. Tungt med allt stök som kommer bli bara...

    SvaraRadera