tisdag 10 juli 2012

Inte bra....

Jag har ju som sagt sommarlov från träningen. Av den enkla anledningen att det inte kändes kul just nu.
Men inte nog med att jag inte tränar. Jag äter godis. Mycket godis. Choklad. Mmmmmmmmmm - Marabou!
Det är inte bra. Jag känner att jag börjar känna mig lite missnöjd med mig själv. Men samtidigt tycker jag om att unna mig själva att få "goffa" lite.
Lär nog låta det gå några dagar till. Hoppas att suget ska släppa sen. Av sig själv......

Förra veckan höll jag ju på mycket med trädgården. När Kian sov höll jag på ute. Nu är jag ju typ klar. Men känner mig trött! Och ensam. Har ingen lust med nånting just nu. Hade bestämt mig för att somna tidigt idag. Det gjorde jag igår med men började nojja om att det skulle komma inbrottstjuvar när jag somnat. Så jag somnade inte förrän sent. Dumt när bebisen vaknar tidigt....
Och jag antar att jag kommer somna sent även idag. För jag är.... lite dum helt enkelt!
Ska surfa runt lite till. Sen knyta mig. Hoppas jag.

2 kommentarer:

  1. Känner igen mig.. när det gäller godiset, träningen och de sena kvällarna men min trädgård är långt ifrån klar ;)

    SvaraRadera
  2. Halloj!
    Måste erkänna att jag inte minns senast jag var här.
    Hinner inte läsa så mycket nu heller men jag kommer tillbaka, jag lovar :)
    Hoppas allt är bra med er alla och att liten blir stor medans du njuter i fulla drag <3
    -Ninis-

    SvaraRadera