onsdag 4 juli 2012

Senaste dagarna i bilder

Strakur anlände i fredags kväll till Åby.
Och enligt mina källor har han nu premiär ridits av söta Matilda!
Tyvär har jag missat eftersom Kian sovit när de varit ute och då har jag ingen lust att väcka honom för att byta lokalisering.

Jag har pysslat i trädgården och handlst för våra presentkort.
Här hjälper Kian och Rufus mig att kolla vilka blommor vi vill köpa. =)

Kian har hållit mig sällskap ute. Men det mesta har jag passat på när han sover.

Kian har besökt sin första kyrka, i lördags. Och självklart var det Övergran (där vi bor och där jag är både döpt och gift!). Väl där "hälsade" vi även på min farfar (-s grav).

Ett annat projekt när Kian sov - målning. Nu är det vitt!

Och igår kväll klippte ja gräsmattan med trimmer.
Eftersom den fortfarande är ojämn efter höstens trädfällning går det inte att köra gräsklipparen. När alla stockar sen är hämtade ska vi fixa gräsmattan ordentligt till nästa sommar. (Hoppas jag!)

1 kommentar:

  1. Jag tror det blir en cykeltur i kväll för att spana in din nya fina trädgård!

    SvaraRadera