söndag 17 april 2011

Dålig uppdatering

Ja, nu har ännu en vecka passerat och jag har inte skrivit en enda gång.
Det är mycket bröllop nu. De sista bitarna faller på plats och om mindre än två veckor är det dags!!!
Tiden har gått så himla fort och det ska bli så himla kul!

Jag är inte nervös. inte i hjärnan iaf. men min mage verkar vara det. Har lite magkatarr vilket ju inte är så himla kul. Speciellt efter som jag inte känner mig stressad och folk jag träffar (t.ex min frisör) tycker att jag är jätte lugn. Så då känns det lite mossigt att min mage inte kan vara det den med. =P

En liten uppdatering om annat ön bröllop är att Rufus knallar på och vi var på en kurs idag. Jätte roligt och han var jätte duktig! Min fina kille. =)
Ska vara 4 tillfällen till, men jag missar en pga vår resa. Men det ska bli roligt att träna lite. Och få input från en tränare!

Det är nu ett år = 12 cykler sen vi på allvar började försöka att skaffa barn. Känns inte så jätte bra.
Conny tycker att "Men vi har ju inte försökt ordenntligt de senaste månaderna" men vi har ju inte skyddat oss, så jag anser nog att det räknas ändå. Men det är sant, vi har inte "jobbat" med det.
Men det känns ändå, inte topp.
Vi får se vart det slutar. BB eller utredningar. Det blir ingen utredning före sommarn iaf. Så den frågan får vi ta ställning till i höst.
Nu ska vi bara njuta av att vara nygifta och glada.

Vädret är iaf helt fantastiskt!!!!! Och jag blir väldigt glad bara av det. =)

1 kommentar:

  1. Förstår att det är fullt upp med alla sista-minuten-förberedelser. Och man kan vara stressad fast man inte ger sken av det. Lyssna på din kropp och din katarr och ta hand om dig.
    Jag känner verkligen med dig/er som försökt så länge, men ge inte upp. Det kommer att lösa sig på det ena eller andra sätte som du själv säger.
    BB eller utredning, och vilket det än blir så blir det bra :)

    SvaraRadera