lördag 23 april 2011

Snipp snapp snut...

... så var dagen slut.
Och precis som jag misstänkte så gick dem väldigt fort!
Jag har ridit och fixa ltie med bröllops fix. Efter att jag skjutsat svensexe-gänget till Solna i eftermiddags svängde jag in på Pregnancy-Central, aka IKEA.
Köpte lite mera ljus och servetter till bröllopet.

Conny är fortfarande borta på svensexa. Och jag skulle tro att han inte kommer hem förrän jag hämtar honom nånstans imorgon förmiddag. =P
Jag ska snart ta en dusch och sen sova. Trodde jag skulle somna tidigt, men klockan kommer nog hinna passera midnatt.

Imorgon fm är det dags för hundkurs nr 2. Det ska bli kul. Hoppas jag. Första gången var ju mest känna oss för och visa vilka vi var. Så nu blir det nog mer utmaningar tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar