lördag 2 april 2011

Jag är tillbaka!!!

Den senaste veckan har jag suttit husvakt.
Mamma och Pappa var bortresta så jag passade deras hus och två hundar. Det gick bra och var trevligt.
Lyxigt med både bast och badkar, jämfört med mitt hus med väldigt liten varmvatten beredare!

Conny kom inte hem på helgen för han var till Åhus och körde cross. Så igår när han kom hem var det otroligt mysigt att bara få ligga nära! Ska njuta riktigt av det kommade dygnet också, för på Måndag morgon åker han igen.

På bröllopsfronen har det gått framåt!
Jag har stämt av det sista med cateringen, bokat tårta, kommit igång bra med bordsplaceringen, gjort en väggdekoration klar och har tankar på att ha bilder på oss på väggana.
Och igår... var vi i kyrkan och tränade!
Så häftigt!!!! Pratade med prästen och bestämde bibel ord och psalmer m.m.
Jag har skrivit en egen förbön:

Så på bröllopsfronten känns det väldigt positivt just nu måste jag säga!

Nasi har markerat en liten hälta och igår när hovslagaren var här hittade hon en hovböld. Så nu ska han bli bra! Vi klämde med visitertången tidigare i veckan men han reagerade inte. Men bölden satt tydligen mitt under skon, så det var nog därför.
Men nu ska han förhoppningsvis bli bra iaf.
Rufus knallar på bra. Han går fint, men det knakar i han knäled ibland. Ganska ofta. Men han reagerar inte på det, så jag antar att det inte gör ont och det är ju huvudsaken!
Veterinären tycker att det är jätte konstigt att det knäpper, för han säger att det inte kan knäppa. Men det gör det. Så tills vidare iaf så länge Rufus inte bryr sig, så låter jag det nog vara.
För jag har ingen lust med mer operationer. Nu vill jag att han ska få må bra.

Och jag har fina bilder som jag skulle visa, men nu vill inte min mobil visa dem för datorn. Jag blir tokig!!!!!!
Suck.
Ja, jag får försöka få fram dem och lägga upp bilderna senare.

Hoppas Du har haft det bra?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar