lördag 23 april 2011

Bilder

Och så köpte jag fler såna här blommor.
Min tanke är att jag ska lägga blommorna på gröna äpplen och ställa ut på borden istället för vanliga bordsdekorationer.
har grubblat mycket på det fram och tillbaka. Men jag tror att det kommer bli jätte fint. Inte så mycket. Men fint.
Nu ikväll är det här vad jag har sysslat med:
Alla placeringskort är nu klara! Märkte när jag satt och klippte ut dem att jag skrivit "Tobbe" och "Jocke" på min kusin och bror. Alla andra har jag skrivit deras riktiga namn. Vilket var lite irriterande, men vi får se om jag åtgärdar det. Eller om det får vara så.
Här är en närbild på min lapp:


Jag har även testat att sätta ihop vigselprogrammet.
Hälften av programmen ska vara enligt bilden, med blå bakgrund. Och hälften ska vara med rosa bakgrund.


Tidigare i veckan har jag fixat med bilderna som jag har tänkt att vi ska ha på väggarna. För att göra lokalen lite mer personlig.
Bilden med rosorna är min favorit Jag tycker att den blev så fin!
Buktetten är den jag fick när Conny friade nu i julas,
och små bilderna är från den kvällen då vi förlovade oss.

Och här kommer bilden på hjärtat som jag gjorde för nån vecka sen!

Det var en liten uåådatering av min bröllops verksta. =)
Vet inte hur mycket bloggande det blir i veckan. Och sen åker vi ju redan på söndag. Så vi får se när jag skriver igen, och om jag då är gift eller ej. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar