lördag 23 april 2011

Svensexa

Ja, så har dem då rövat bort min man-to-be!
Jag har försökt få upp honom ur sängen och äta frukost sen kl 7, men han nappade inte riktigt och var fortfarande väldigt sovig när dem kom kvart i åtta. =D
En flaska vatten och två sandwishar skickade jag med iaf, ifall han ill äta. Han fick i sig en risifrutti innan dem kom. Så det går nog bra.
Han är så söt när han är trött, för han hängde inte riktigt med kan jag säga! Men iväg iväg, vi hörs sen. Jag tror att jag ska skjutsa dem till en ny plats i eftermiddag.

Så nu har jag och Rufus en hel lördag för oss själva. Jag tänkte att vi ska gå prommenader. Träna lite inför kursen imorgon. Städa lite här hemma. Och så fixa med bröllopsbestyr såklart!
Jag tror att jag ska ta en shopping runda och köpa in lite av det sista som behövs.
Och så ska jag ta en ridtur i solen. För det är redan jätte fint väder!
Ja, tiden kommer nog att rusa förbi. Inte kommer jag att ha brist på göromål iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar