fredag 22 april 2011

Glad Påsk!!!

D var årets påskmiddag avklarad.
Det blir bara en i år och den var hos min mamma.
Det var jätte gott, men väldigt stojigt. Vi är nyss hemkomna, klockan är inte ens tio och vi är båda jätte trötta med dunder huvudvärk! Så det blir nog tidig nattning idag.

Veckan som gått har fyllts av bröllopsplaner och fix. Jag tycker att det mesta är under kontroll!
Utom en LITEN detalj. Vi vet inte vad vi ska ha för förrätt.
Känns ganska så jätte jobbigt just nu. Vi har flera ideer, men har inte lyckats bestämma oss.
Jag hoppas verkligen att vi kan ta ett beslut. Snart.

Idag var jag och tittade på min kära syster när hon tävlade på sin häst. Första grenen, fyrgång, gick väldigt dåligt. Eller, väldigt och väldigt är väl kanske taskigt att säga. Men dem KAN så bra. Hon är så fin! Men hon var spänd, skuttig och ville inte alls. dem fick 0 i trav av två av domarna. Så det drar ju verkligen ner poängen. Hade hon bara visat lite lite trav hade hon iaf fått poäng. Men men, så kan det ju gå ibland.
Men andra grenen. Tölt. Där glänste dem!!! Kom till A-final och allt!!!
Så himla roligt! Men tyvärr, eftersom vi var bjudna på middag, så valde hon att stryka sig från finalen och åka hem. Men ändå. A-final!
Stort grattis till det fina ekipaget!

Nu min kära vän, ska jag städa av köet lite snabbt. Och sen krasha i säng. För mina ögon stänger lixom sig själva just nu.

P.s Jag har blivit provsminkad inför bröllopet idag! Berättar mer imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar