måndag 25 april 2011

Scream

Så har påskhelgen gått.
Och det är nu 4 dagar kvar till vårt brölopp!!!!!!!!!
Bara det kan få en att skrika.

Jag har kommit långt med förberedelserna. Hälften av programmen är helt klara. Och den andra hälften är till hälften klara. =P Så jag har väl 1/4 arbete kvar antar jag??
Sen måste jag köpa lite mer papper. Både mamma och Sara tror att jag behöver minst 60 program. jag täntek att inte alla kommer att ta, men dem tror att det kommer gå åt. Så jag ska nog göra ett par extra.
Och så ska slöjan strykas och sys fast på kronan. Det är det enda som är kvar att göra. Före fredag.
Könner mig lite stressad, fr jag hade bestämt och ville verkligen att allt skulle ha varit klart innan sista veckan. Och nu kommer jag ändå få sitta och hålla på såhär sista kvällarna. Men jag hinner ju, så det är ingen fara. Men det känns tråkigt. Jag tycker inte om att vara ute med sånt här i sista minuten.

Jag har fått lite resfeber också. Vi åker ju på Söndag. Det ska bli helt fantastiskt underbart härligt. Men jag tycker ändå att det är lite lite jobbigt att åka hemifrån. =P
Spec att lämna Rufus, spec nu när han fortfarande inte mår helt bra. Men, det blir bra! Det är ju bara en vecka. Så det blir bra. Och vi kommer att ha det underbart. =)

Packa. ja just det, det måste jag göra också. Helst innan helgen.

Shit. Det är verkligen nära nu....

En annan anledning till att skrika är skräckfilmernas film. Scream! I love them!
Dem är inte läskiga. Man blir inte ens lite små skraj av dem, jag skrattar mest. =D Men dem är så bra!
Ocjh ikväll var jag med min kära vän Marielle och tittade på 4an.
Jag blev lite besviken, det ska jag erkänna. Jag hade hoppats att dem skulle förvåna mig. Bjuda på nåt oväntat. Men det var det inte. Det var scream, en klassisk Scream film.
En väldigt positiv sak med Scream är att man absolut inte kan gissa vem mördaren är förrän man faktiskt får se det i slutet. Eftersom det oftast är dessutom så blir det ju jätte svårt, för att inte säga omöjligt att utesluta nån. Och så var det även denna gång. Det gillar jag! Att man sitter och gissar. =)
Men som sagt, inga övriga överraskningar. Men det är ju som sagt Scream, så den är ju ett måste att se.

2 kommentarer:

  1. Så nära det är nu :) Spännande!!!
    Håret ser superfint ut, liknar så som jag hade det vid mitt första bröllop :)
    Jag hoppas verkligen att du hinner med en uppdatering om bröllopet innan söndag :)
    Du kommer bli så fin och allt kommer att vara så romantiskt och du kommer att vara så nervös och det kommer säkert en liten tår i ögonvrån och det kommer att bli en perfekt fest och alla kommer vara så glade för din/er skull!

    SvaraRadera
  2. Imorgon blir drömmen verklighet och den dagen kommer att vara som en dröm.
    Stor KRAM till dig imorgon, jag ska tänka på dig :)

    SvaraRadera