lördag 12 maj 2012

En vecka kvar och det regnar

Ja det känns lite nervös, eftersom vi ska ha dopet ute. Och jag har tänkt några gånger att det kanske var dumt att ta dopet så tidigt som mitten på Maj. Men han är ju ganska stor min kille, redan ca 7kg. Och jag vill u inte att han blir "för tung" plus att han ju ska komma i dopklänningen.

Idag var jag och Connys syster och köpte band och tråd. Så nu ska hon brodera in hans namn. Kommer bli ntoppen fint!
Mamma har bakat sina kakor. Sara skulle baka bullarna typ kvällen innan lät det som, så att dem är färska. Snälla hon! Jag hade ju tänkt frysa dem så hon slapp hålla på en fredag. Men inte då, Only the best is good enough!
Jag har provbakat en tårtbotten och fyllt med vaniljkräm och ordgubbssylt som vi ska bjuda på ikväll. Vi ska nämligen ha några av Connys kompisar här på grillning. Så får vi se om tårtan blir god eller om jag får köpa från ICA istället. Och i veckan ska jag baka kakorna. Tror det får bli på Torsdag för på fredag blir det ju tårtbak, om den är god vill säga.

I övrigt har det varit lite träning. Inte så mycket riding tyvärr. Men allmänt bra skulle jag vilja sammanfatta det ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar