onsdag 30 maj 2012

Alone yet again

Denna gång är maken min i Arboga och jobbar. Förra veckan var det Linköping. och nästa vecka blir det troligen Linköping igen.
Söta Kian och jag får gott klara oss själva. Vilket inte direkt är nåt problem. Men lite tråkigt är det ju att inte träffa Conny varje dag.

Jag har ett enormt sug på nånting, har varit sen igår. Men jag vete f*n vad det är! Har förskt känna efter. Chokladpudding? Chips? Cookies? Räkor?
Nej, jag vet inte, får fundera vidare...

Nu ska jag nog gå och lägga mig snart. Försöka motstå viljan att lyfta över gulleprinsen till min säng. Han är ju så söööööööt! Och sängen är ju så stor för bara lilla mig. ;-)
Men jag ska inte göra det. Såklart. Han sover i sin säng nu och det är ju det bästa. Men om/när han vaknar och ska äta.... så kanske han får somna om hos mig. Myyyys!

Haha - nu vaknade han!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar