måndag 14 maj 2012

Tråkigt!!!

Suck vilken tråkig dag detta har varit.
Kian somnade tidigt igår = vaknade tidigt i morse. Jag somnade senare än honom = trött. Conny var gullig och tog lilleman så jag fick sova nån timme till = seg start på dagen.
Nu på kvällen var Kian grinig och trött. Sövde honom två gånger men han vaknade till igen båda gångerna. hade tänkt att han kunde sova en sväng vid 17-18 så kunde han varit vaken nu och sen somna med oss vid 22. Men nej. Nu har han somnat.
Så får se om vi låter honom sova. Det känns vettigast och snällast. Men då kommer han vakna typ 4 imorgon bitti igen och vilja äta osv.
Suck. De är inte alltid lätt att vara förälder.

Men han är go. Min lilla krabat! Han har börjat jollra mer. Ligger och pratar med sin mobil ibland på skötordet. Skrattar underbart ibland när vi pratar med honom.

Dagen i övrigt? Tränade rygg på gymmet på förmiddagen. Gick jätte bra. Men sen dess har det lixom inte hänt nånting.... = Jag har inte tagit mig för något. Piss väder med rejäl blåst.
Blä blä. Fy va jag klagar. På typ ingenting. Jag är helt enkelt bara lite less idag. Har ingen lust.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar