söndag 13 maj 2012

Favorit i repris

Japp, då sitter jag här igen. Med färg i håret. Stank i näsborrarna. Och en man som klagar. Haha.
Japp, så går det till när Frida färgar håret. Snål som jag är sköter jag det ju själv här hemma. Största problemet brukar bli när det är dags att skölja ur för vår varmvatteneredare är inte den största. Och eftersom jag har ganska tjockt hår tar det en stund att skölja ur.
Men jag får vara snabb och hoppas på det bästa. Eller avsluta med en kall dusch.

Färgen tror jag inte kommer kännas så revolutionerande. Gyllenbrun eller nåt sånt tror jag den heter. Tanken är att den ska vara mer åt min naturliga hårfärg. Lite brunt, lite blont och lite lite rött. I en förhoppningsvis trevlig blandning.
Men det vet man ju aldrig. Förrän efteråt...

Och skulle det skita sig så bli det keps på och en trip till affären i morgon igen för nya inköp!

Nu - dags att skölja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar