söndag 12 augusti 2012

Spring spring

Helgen är slut och imorgon ska jag faktiskt få jobba lite! Eller... jag ska vara på jobbet några timmar. Sen får vi väl se hur mycket arbete Kian tillåter mig att göra. Men det ska bli trevligt i alla fall!
och Conny ska ha semester den här veckan. Första och enda den här sommaren. Får se om vi hittar på nåt eller inte.... troligen inte...

Ikväll gick jag ut med rufus och sprang lite. Gick mycket bättre än jag vågat hoppas - orkade faktiskt rätt bra! Men det är så extremt tråkigt! Och jobbigt. Annars när man tränar så känner man sig så nöjd och taggad efteråt att man vill mer, men så känner jag verkligen inte. Jag gillar helt enkelt inte att springa. Men jag vill gilla det. Men, troligen är det inget jag fortsätter med. Jag trivs bättre på gym. Ska bara hitta tillbaka till den gnistan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar