onsdag 23 februari 2011

25 år!

Hej fina du!
Idag fyller jag år! Och inte vilken fördelsedag som helst.
Jag fyller 25!


Dagen har firats med min familj. Conny jobbar i Linköping, så det har blivit några sms och samtal. På fredag kommer han hem och då får jag kramar och puss.


Igår kväll gjorde jag en smörgåstårta. Det blev skinka i ett lager och skagenröra i det andra.
Den blev toppen god! Alla gillade den vilket gjorde mig jätte glad såklart!
Men som tur är var den stor, så det finns lite kvar. Så jag får smaska imorgon med.

Jag bakade även kakor. Men ingen tårta.
Kände att smörgåstårta OCH tårta blir lite mycket för en vardagskväll...

Presenter fick jag! Min tumlare!!! Äntligen! Som jag har längtat. Jag har varit väldigt tydlig med att jag ville ha en. Och har hittills fått åka till mamma när jag tvättat sängkläder.
Det går ju att hänga. Men vårt hus är så litet, med lågt tak. Så det är inte så smidigt. Men nu kommer jag kunna torka massor!

Jag fick även biljetter till After Shave och Anders Erikssons nya show. Dem är ju bara för bra!
Jag och syster yster ska gå. Det är veckan efter vi kommit hem från bröllopsresan.
Sen fick jag även daim och Twilight - Eclipse.




 Och så fick jag ju såklart blommor! Tulpaner. I like!



1 kommentar: