lördag 5 februari 2011

Lördag i Uppsala

Idag har det varit näbbklänningar på menyn.
Först en sista koll på den lokala butiken, sen åkte jag till Uppsala. Där hade dem mer! Men fortfaradne inte tyget jag tänkt mig.
Men, skam den som ger sig. Hittade ett blått som var precis rätt färg, kruxet är bara att det är i stort sett genomskinligt. Inte helt lämpligt för en klänning. För även med fodertyg så blir det för tunnt. Men till slut hittade jag ett vitt styg som man kan använda som undertyg. Det kommer bli jätte fint! Hoppas jag...

Förkylningen håller i sig. Jag har legat i tystnaden och vilat, men tröttheten kommer tillbaka som ett slag i bakhuvet. Men nu har jag druckit cola och ska sätta i mig lite soppa till middag, så jag ska förhoppningsvis orka vara vaken ett par timmar till iaf.
Conny kom nämligen hem för drygt en timme sen. Och åker igen på Måndag, så det vore ju trevligt att få umgås lite i vaket tillstånd!

Ninis, jo jag kan maila! Men på måndag!

1 kommentar: