söndag 20 februari 2011

Det börjar falla på plats

Igår tog jag en sväng med Mamma och syster.
Först hämtade vi klänningen (!) sen gick vi en sväng i Kista.
Jag köpte ringen (!!!) som jag och Conny tittade ut ibörjan på Januari och så hittade jag ett par vita tygskor som jag ska ha på semestern.

Så nu har jag både klänning och ring!!!

På dagen idag provade jag sen klänningen med ett par skor på. Troligtvis inte dem skorna som jag kommer ha på dagen D, men troligtvis samma höjd på klacken.

Vi har även provätit en tårta. Chokladmousse och passionsfrukt på chokladsockerkaksbotten.
God, men inte så himmelsk som jag hoppats. Jag ville ju ha sugerpaste på ytan, men hon som gjorde den trodde att det skulle bli för sött, så vi provade med vit marzipan istället. Och det funkade.
Vi har även bestämt oss för förrätt, bara att bestämma vem som ska göra den....
Det är väldigt enkelt, så troligtvis lägger vi det på dem som ska jobba i köket.

Så, som sagt! Det börjar falla på plats! Till nästa vecka ska jag boka en tid hos frisören så att vi kan se lite vad vi ska göra. Och då ska jag även gå till floristen på samma gång.
Troligtvis ska vi beställa en Smoking till Conny från en hemsida vi hittat.

Så det känns som att vi har läget under kontroll för en stund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar