onsdag 2 februari 2011

Att göra

Saker jag måste ordna, ganska per omgående inför bröllopet:

1. Boka Jonna som ska (förhoppningsvis) hjälpa till i köket! Måste maila henne imorgon.
2. Köpa tyg (bestämma färg) till näbbklänningarna. Mönstret beställde jag igår.
3. Bestämma mat (förrätt) och verkligen beställa det så att det är klart.
4. Boka en försmak på tårta så vi kan ta beslut om den.
5. Skaffa mig bättre koll på vad jag ska göra med håret.

Mindre brådskande med som bör ordnas ganska snart.

1. Åka till fantasifloristen och boka blommor.
2. Köpa nya skor och gå in dem
3. Se till att få Conny att ordna Smokingen

Nåt jag glömt???

Ska ta och undersöka det här med barnpassning under kvällen också. Eftersom det troligen kommer ganska mycket barn tänkte jag försöka ordna nån som hjälper till att hålla koll på dem, så att föräldrarna kan sitta i lugn och ro.
Sara har en vännina som har två tonrårs döttrar (egentligen är dem 3 men den yngsta är för liten för detta). Tror jag ska fråga dem. Dem är jätte bra med barn och bor nära.

PS. Inbjudningarn går iväg denna vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar