onsdag 2 februari 2011

Brudklänning och 50-tal

Jag har valt brudklänning!!!
Det känns kanon!
Jag och mamma var till Sundbyberg idag och provade några, dem var jätte fina och den ena kändes fantastisk! Tog lite bilder och åkte hem och funderade, ringde sen och sa "Jag tar den!".
Världens snällaste Mejan skulle sy på ett lager tyll till i undekjolen också, så att den får lite mera vidd, kostandsfriott dessutom!
Klänningen är inte riktigt som jag hade tänkt mig från början. Men den är fin! Och jag har läst att det är vanligt. Att man är inställd på en sak, men sen när man får klänningen på sig kan det kännas annorlunda. =)
Jag tror Ninis kommer gilla den. ;-) För den är lite åt det hållet som den du gillade!

Sen ropade jag just in en 50-tals klänning från tradera också. Ska ju på fest nästa helg, och då är det temo som gäller! Klänningen är dock i stl 34-36 och jag har 38... Så vi får väl se om jag kommer i den! Det är ju bara för en kväll, så jag hoppas att det ska funka. Snygg vintage klänning pinup 50 tal retro 34-36 GRATIS FRAKT

1 kommentar: