tisdag 1 februari 2011

Kissnödig!!!

Jaha, så var förkylningen igång.
Magmusklerna får sig en rejäl omgång av all hosta, perfekt träning inför bröllopet? ;)
Svedan i halsen gör att jag idag har hunnit få i mig ett par koppar honungte, vilket betyder att mina njurar också får jobba på rätt bra!
Kissnödig!

Rufus älsklingen är också kissnödig, så vi ska snart gå ut för natten. Han är fortfarande halt (har jag skrivit om det?) så han har strikt vila nu i några dagar. Jag hoppas hoppas hoppas att det bara är träningsverk och att han är mycket bättre imorgon. Det är lite bättre idag än igår, men absolut inte bra. Så det ser lite mörkt ut...

Efter jobbet åkte jag ner till tygaffären för att beställa mönstret till näbbklänningarna. Visar sig att det inte finns i rätt storlek, bara för mindre barn - suck!
Så jag fick välja ett annat, men det blir säkert bra det med... Tittade återigen på tyger, hittade ett fint blått som jag kan tänka mig. Men vi får se vad det blir.
Jag köpte även kuvert (blå) och frimärken. Och nu har jag sutit och letat adresser.
Så snart kan dem skickas! (Inbjudningarna alltså)

Nej, nu står Rufus och skäller, så akut är det nu. Måste ut!!!
Sov så gott Du fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar