söndag 27 februari 2011

Söndagen är en vilodag

Och idag har jag helgat den! =)

Vaknade vid niotiden, hämtade lilla datorn och låg i sängen och surfade efter skor, kollade fejan och hade det allmänt bra. Mysigt att njuta av sambons närhet och att bara få ligga där och ta det lugnt.
Maria tog en ridtur så jag var hästledig.
Fixade protokollet från årsmötet och såg till att få det justerat innan jag åkte på politiker möte.

Väl hemkommen kom älsklingen med pizza. Första gången på flera månader som jag åt pizza, och troligen sista på ett par mnader igen.
Det var förvånandsvärt gott! Annars brukar jag inte gilla det så värst, men den här gången smakade det riktigt bra. Men nu har jag haft ont i magen i snart en timme så det blev ju inte så himla skoj...

Mitt firande är nu officiellt avklarat för i år. Connys familj var här igår och vi käkade tacos. Jätte gott och trevligt. Det går faktiskt förvånandsvärt bra, trots att vi har så litet hus och dem är så många. Man kunde ju tro att barnen skulle bli galna på så lite yta, men det funkar bra.

Imorgon ska jag ringa vår lokala veterinär och se om dem kan ta Rufus stygn. Jag hade ju tankar på att ta dem själv, men nu har jag blivit lite bang... Men vi får se om dem har tid, annars tar jag dem själv imorgon kväll.

Aj, nu gör det ont i magen.... Dags att krypa ihop till en boll och tycka synd om mig själv en stund...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar