onsdag 16 februari 2011

Rufus

Igår blev det alltså operation - igen.
Jag insåg i Måndags eftermiddag att "Shit, det kanske blir aktuellt med beslut redan imorgon" och mycket riktigt - så var det.
Troligtvis därför det kändes jobbigt med beslutet, jag vill oftast fundera igenom beslut ordentligt, så att jag vet att det blir rätt. Nu var jag tvungen att tänka rätt snabbt.

Hur som, beslutet togs, av mig, på plats.
Jag hämtade honom igår kl 17. Och första tanken var - Så var vi tillbaka på ruta ett igen.
Han är rakad på samma sätt och har plåster på samma ställen som sist. Så det var lite som deja vu.
Men det ska gå snabbare för honom att läka den här gången. Så förhoppningsvis blir det inte lika lång väg tillbaka!
I natt sov vi inte så jätte bra. Rufus pep en del och två av gångerna gick jag upp och ut med honom och resten av gångerna pratade jag lite med honom.
Eftersom Conny är i Linköping tills på Fredag så förväntar jag mig ett par nätter till i samma stil...

Han har fått smärtstillande och har tratt mesta tiden. Han får bara vara utan tratt när jag kan hålla full koll på honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar