söndag 18 september 2011

Bebisen verkar breda ut sig

Jag tycker jag äter ganska bra i veckorna med frukost, lunh och middag. Och försöker äta frukt eller nåt litet mellanmål däremellan.
Men på helgerna. Då blir det lixom ingen ordning. Frukost och middag. Men det där emellan blir väldigt olika.
Idag har jag varit på crossbanan i två omgångr och tittat på Conny när han tävlade. Frukost innan jag åkte och nu middag. Var gangster hungrig vid tre tiden, men hade inga kontanter med mig till banan så jag kunde inte äta just då.
Väl hemma satte jag igång med middag och nu har vi ätit. Men magen blev aldeles spänd och det kändes som att jag ätit fyra julbord!
Troligtvis hade magsäcken dragit ihop sig så mycket att nu när jag väl åt blev det fullt fort. Jag vet att det är jätte dumt att inte äta ordentligt. Men ibland blir det så.... Även om det är fel...dragit ihop sig och nu vill h*n inte lämna tillbaka utrymmet. =)
Jag skojade och sa att bebisen brett ut sig när magsäcken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar