tisdag 13 september 2011

Conny har varit så trltt den senaste tiden. Vi har gått och lagt oss före tio typ varenda kväll!
Och idag ligger jag här i soffan med ögon som bara vill stänga sig, tittar på klockan: 20.50!
Haha, ja vad ska man säga? Jag kan i alla fall skylla på graviditeten!

Idag blåser det en aning utanför. Svärmor ringde för att tala om det. =P Men egentligen skulle hon nog varna oss för att det skulle öka i natt. Men jag sa det till Conny när han lagt på: Vi bor pålandet  här märker man när det blåser!
Inne i samhället kan mn ibland titta ut och tänka, hmm, det ser ut att blåsa ordentligt. Men bor man på landet som vi gör så finns inte så mycket tvivel.
Jag hoppas inte vindarna ställer till med en massa problem för folk bara. Olyckor och strömlöst. Ursch och fy!

Imorgon är det en vecka kvar till vi ska på Ultraljudet i Uppsala. Äntligen!
Och på torsdag har jag gått 18 fulla veckor och påbörjar således vecka 19.

Snart snart din lilla buse ska jag nog få känna dina små sparkar!

2 kommentarer:

  1. Jag kan meddela att det blåser bra här nere i Skåne oxå. Spännande med ul :)
    -Ninis-

    SvaraRadera
  2. =) Vi är lika "roliga" hemma hos oss. Går å lägger oss senast 22 varje kväll, även helger hahaha. Men det är bäst å passa på å sova nu. Sen blir de inte mkt av den varan ;)
    Kram!
    Längtan

    SvaraRadera