torsdag 15 september 2011

Suck

Humöret rusar ibland. Jag blir arg. Och sen inser jag att det var onödigt, och jag känner mig dum. Samtidigt som jag fortfarande känner surheten ligga och pyra.

Snart är det helg. Bara några timmar kvar, det känns skönt. Blir jour i helgen igen, jag har bytt med min kollega/bror för han är sjuk. Så då blir jag hel ledig nästa helg istället. Bara hoppas att helgen flyter på bra.

Middagen idag är iaf nyttig. Fsik med potatis och ärtor. Känns bra att äta nyttigt.
Nu tittar jag på lite Criminal Minds från min nya DVD box. I love!
Finns extra matrial på den också, lite bakom kulisserna osv - det gjorde mig extra glad! Och nu blev jag glad av att skriva om det.
Som sagt - mitt humör är svajigt!!

Skulle rida ikväll, men Nasi var lite halt. Inte mycket, men han markerade. Så jag avbröt ridningen och tog en prommenad med Rufus istället. Så får Nasi vila imorgon och så får vi se hur han verkar på Lördag.
Nu ska jag snart ta en ducsh, sen blir det sova och längta... ja, vart längtar jag? Till Mars skulle jag tro. Bebis i famnen, vår på igående och inget jobb att gå till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar