fredag 16 september 2011

Fredag!

Nu är den här: Fredagen före vårt ultraljud. =)
Helger brukar ha en förmåga att¨gå fort. Den här ska jag har jour plus att conny ska tävla på söndag, så vips är det måndag! Hoppas jag i alla fall.
Sen går måndagen och tisdagen och på onsdagen får vi se det lilla miraklet där inne!

Idag var jag till kiropraktorn och fick ryggen uträtad - mycket skönt och välbehövligt! Känner mig itne helt hundra nu heller, man blir ju lite så när man är "nyknäckt". Men nu är det i alla fall rakt.
Han är lite orolig för hur min rygg ska klara att bära den här graviditeten, men jag hoppas att ryggen ska stärkas med tiden och att det inte blir så jätte stora problem. Den som lever får se!

Nu blir det prommenad med Rufus och Coony och sen lite mys i soffan. Och sen blir det nog tidig nattning ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar