måndag 22 augusti 2011

2 dagar iaf!

Japp, nu har jag gjort mina ryggövningar även ikväll. Ska verkligen försöka fortsätta med det. Annars kommer min rygg att gå av om några veckor!
Kvällen har även gått till dammsugning av huset, ridning och hundprommenad. Jag känner mig nöjd!
Vet inte om det är Connys hemkomst som peppat mig så in i bomden eller om jag helt enkel bara mår bättre - men skönt känns det!

Morgonen bjöd däremot på näsblod, för första gången någonsin i mitt liv och seriöst illamående. Så nära att kräkas, uatn att faktiskt göra det, trodde jag var omöjligt.
Fick bli en tidig lunch för att bekämpa illamåendet och det hjälpte faktiskt! Runt lunch kom som vanligt den ofantliga tröttheten över mig. Den håller i sig i ungefär 1-2 timmar, sen blir jag som vanligt igen.

Nu är klockan mycket, detär garanterat Connys fel! För när jag var ensam hemma låg jag oftast och snosade såhär dags. Men å andra sidan har jag ju haft lite mer för mig ikväll. Det tar ju inte så lång tid att ta sig från soffan till sängen, som varit de senaste veckorna kvälls schema.......

1 kommentar:

  1. Stackars dig!
    Inte roligt med näsblod, jag har oxå haft det alla mina graviditeter :( och för att inte snacka om illamåendet :(
    Jag vet hur det känns!
    Men skönt att mannen din är hemma :)
    -Ninis-

    SvaraRadera