lördag 20 augusti 2011

Shoppat i regnet

Ja, det är tur att affärerna har tak, för fy vad det regnar här... Har gjort sen igår kväll och jag ser ingen ljusning i horisonten!
Det blev H&M och en par byxor och några tröjor. Tröjorna blev dock "vanliga" i stora storlekar. För gravid-tröjorna såg jag ut som en heffaklump i!
Dem hade flera snygga byxor som satt riktigt bra. Men dem var lixom tajta modeller. Så jag tror jag ska vänta några veckor och handla lite mer sen. När jag ser i vilken fart och vilka delar av min kropp det tänker fortsätta växa...
Och en liten liten bebis sak blev det. Min första!!!

Återkommer under em/kvällen med bilder på mina nyförvärv.
Nu ska jag bege mig till syster och se om vi ska ge oss ut i regnet på en ridtur... Kusin Tess ska tydligen vara där och fika, och då gillar jag att dyka upp för lite småprat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar