söndag 14 augusti 2011

Spänt

Tack Ninis för tipsen hur jag kan känna efter - ska prova!
Och du anonym som bor nära och ligger så lika - skoj! Hoppas få se mer av dig. =)

Igår hade jag en väldigt spänd mage. Vet inte varför och vet inte vad det var.
Jag tyckte att det började på eftermiddagen efter att jag smakat en "gubbröra" (med sill och potatis och grejer i) hos mamma. Men bara lite grann till att börja med.
Sen tyckte jag att det blev mer och mer under kvällen.
Magen var lixom ganska stor och ganska hård.Och så spände det, mest upptill. Om man säger... pecis under huden där diafragman sitter. Och precis under huden i nedre delen av magen under naveln...
Var lite gasig ska väl tilläggas. Men inte mycket, eller iaf inte som vill komma ut. Kan det ha varit det?

Googlade på sammandragningar nyss (vilket känns väldigt tidigt) mn det verkar inte kännas sådär....
Nån som har en teori om vad det kan vara eller iaf känt lika?

Nu verkar det vara borta iaf. Och fick faktiskt sova hela natten! Brukar behöva gå upp och kissa minst en gång. Så det var riktigt skönt att få sova oavbrutet.

Idag ska vi åka på en liten shoppingtur. Sommaren är slut, även om vi fortfarande har några soldagar kvar så märks det att den riktiga sommarvärmen är borta. Så jag har fått slå på lite element här hemma.
Och vi skulle behöva ett nytt element till badrummet. Ett litet som man kan sätta på väggen. Det vi har använt har vi fått ställa på golvet och med tanke på att vi inte har så överdrivet mycket fri golvyta i det här huset, vill man gärna njuta av den som finns!

Det var länge sen jag bjöd på några bilder nu. Så här kommer en gammal på vårt lilla hus  i vårskrud. =)
Och en bild på Nasi och Pysen (nu boendes på annan adress).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar